Verkoopvoorwaarden :




Dit zijn de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op alle boekingen en transacties in onze accommodatie. Door een reservering te maken of gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met deze voorwaarden:

Reservering
Door een reservering te maken op onze website gaat de klant akkoord met de volgende algemene voorwaarden. Voor het boeken van een verblijf dient u nauwkeurige en volledige informatie te verstrekken, zoals uw persoonlijke gegevens, de data waarop u wilt verblijven, het aantal gasten, enz. Uw reservering is pas bevestigd wanneer u een bevestigingsmail van ons heeft ontvangen. Als u deze e-mail niet ontvangt, neem dan contact met ons op via het telefoonnummer of e-mailadres :
+32 (0)58 413 805 / [email protected].

Inchecken en Uitchecken
Gasten dienen zich te houden aan de door de accommodatie vastgestelde in- en uitchecktijden om de schoonmaak en voorbereiding van de kamers voor de volgende gasten mogelijk te maken.
Incheckbeleid: De kamer is beschikbaar vanaf 15:00 uur, tenzij een vroege check-in beschikbaar is.
Uitcheckbeleid: De kamer dient om 11:00 uur verlaten te zijn, tenzij een late check-out beschikbaar is (er kunnen extra kosten van toepassing zijn).

Tarieven en Betalingen
De betaling van uw verblijf gebeurt bij de reservatie volgens de voorwaarden die zijn aangegeven op het moment van de reservering, zoals het totale bedrag van de reservering, eventuele servicekosten en de toepasselijke annuleringsvoorwaarden. De annulerings- en datumwijzigingsvoorwaarden variëren afhankelijk van het type reservering en het gekozen tarief.

Huurwaarborg
Een bedrag van €350 wordt als reservering op uw betaalkaart geplaatst om eventuele schade te dekken. Er wordt niets afgeschreven. Deze reservering wordt 1 tot 2 dagen na controle van de accommodatie bij vertrek vrijgegeven.

Adult Only
Ons hotel is exclusief voor volwassenen om een rustige en serene sfeer te garanderen. Bij het reserveren gaat u ermee akkoord geen kinderen mee te nemen. Wij danken u voor uw begrip en informeren u dat toegang tot het hotel helaas niet mogelijk is als deze regel niet wordt nageleefd.

Verantwoordelijkheden van de gasten
Gasten dienen tijdens hun verblijf de regels en beleidslijnen van de accommodatie na te leven. Gasten zijn verantwoordelijk voor de staat van de accommodatie tijdens hun verblijf. Eventuele schade aan de accommodatie wordt in rekening gebracht bij de gast.
Gasten zijn verantwoordelijk voor de veiligheid van hun persoonlijke bezittingen. De accommodatie is niet verantwoordelijk voor verlies, diefstal of schade.

Verantwoordelijkheid van de accommodatie
Wij streven ernaar om kwaliteitsservice te bieden en uw verblijf aangenaam te maken. We kunnen echter niet aansprakelijk worden gesteld voor incidenten of ongevallen buiten onze controle. In geval van problemen of klachten tijdens uw verblijf verzoeken wij u ons onmiddellijk te informeren, zodat we passende maatregelen kunnen nemen om de situatie op te lossen.

Stille Uren
Vanaf 22:00 uur wordt gasten verzocht stilte te bewaren om andere gasten die willen rusten niet te storen.

Verbod op Feesten of Luidruchtige Evenementen
Om de rust van de gasten te waarborgen en de regels van het samenleven te respecteren, mogen er geen feesten of luidruchtige evenementen op het terrein worden gehouden.

Respect voor Eigendom en Andere Gasten
Gasten dienen gemeenschappelijk en privé-eigendom, evenals andere gasten in de accommodatie, te respecteren.

Veiligheidsregels
Gasten dienen de vastgestelde veiligheidsregels na te leven, zoals het correcte gebruik van de faciliteiten.

Terugbetalingsverwerking
Terugbetalingen voor annuleringen, indien van toepassing, worden binnen 7 werkdagen verwerkt naar de oorspronkelijke betaalmethode.

Gedeeltelijke Verblijven
Er wordt geen terugbetaling verleend voor vroegtijdig vertrek of niet-gebruikte nachten, tenzij anders vermeld in de reservering.

Onvoorziene Omstandigheden
In geval van onvoorziene omstandigheden (bijv. natuurrampen, pandemieën) kunnen de annuleringsvoorwaarden naar eigen goeddunken van het hotelmanagement worden aangepast. Gasten worden tijdig geïnformeerd over eventuele wijzigingen in de annuleringsvoorwaarden vanwege overmacht.

Huisdierenbeleid
Wij bieden strikt huisdiervrije accommodaties aan. Gasten die dit beleid overtreden, moeten een extra vergoeding van €250 betalen voor schoonmaak en desinfectie.

Niet-rokenbeleid en Koken
Luxury Suites Koksijde is een niet-roken accommodatie. Roken is strikt verboden in alle binnenruimtes, inclusief kamers en gemeenschappelijke ruimtes.
Aangewezen rookruimtes: Voor gasten die willen roken, zijn er aangewezen buitenrookruimtes beschikbaar. Gasten die dit beleid overtreden, moeten een extra vergoeding van €250 betalen voor schoonmaak en desinfectie.
Om de veiligheid en het comfort van al onze gasten te waarborgen, willen wij u erop wijzen dat het gebruik van apparaten zoals barbecues, fonduestellen, raclette grills en grills in onze suite-appartementen strikt verboden is. Deze maatregel is bedoeld om brandgevaar te voorkomen, de netheid van de ruimtes te behouden en een aangename sfeer voor al onze gasten te garanderen.

Schoonmaak
Bij Luxury Suites Koksijde zorgen wij voor het schoonmaken van uw suite en de levering van schoon linnengoed. We vragen u echter vriendelijk om het servies en de oven in dezelfde schone staat achter te laten als waarin u ze bij aankomst heeft aangetroffen. Indien nodig kunnen wij dit voor u doen tegen een toeslag. Bedankt voor uw begrip.

Door een reservering te maken bij Luxury Suites Koksijde erkennen en accepteren gasten dat zij zich zullen houden aan de hierboven beschreven voorwaarden en bepalingen.